tisdag

Är nyligen hemkommen från skolan där vi fick redovisa lite idag. Blev även standardfrukosten med reba innan också, så mysigt så :) Det är så skönt att vara i tid och sitta i lugn och ro, och det är skönt att det inte är bara jag som känner så ;) haha. Iallafall så ska jag sätta mig ner nu och läsa sidorna vi har till imorgon och sedan ska jag fortsätta på mitt tal också. Måste bli klar med det snarast då jag ska på personalfest med bästa jobbgänget imorgon som håller till på maxim. Härligt sällskap, god mat och lite underhållning, kan inte bli bättre! Har iallafall lagt upp grunden på talet så ska lägga till lite argumentation och egna tankar sen ska det va klart och då gäller det att nöta in skiten också :) Får hoppas att det ska gå fina firren.
 
Midsommar 2012 <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0