tisdag

Var ju så härligt väder idag igen, så kunde inte  låta bli att vakna på helt rätt sida idag! Pluggade lite på förmiddagen och sedan vid 12 åkte jag ut till stallet och red på cessan. Tog en runda i ridhuset med lite bommar och sedan tog jag skogsvägen hem, helt underbart var det :) Man kan inte göra annat än att älska våren och det är nog min favoritmånad. Att gå från det dystra och trökiga till att solen kikar fram och det bara blir varmare och varmare. Så jäkla härligt! :) 
 
Plugget då.... Går ju inte sådär jättebra. Började läsa i boken och det gav mig en redig ångest. Snacka om att det är mycket alltså. HELT SJUKT. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar denna tenta, bara jag får ett E är jag så jäkla glad. Pallar inte ha en hemtenta som ligger och tynger ner axlarna nu, jag har tillräckligt med bagage där. Så fellas, håll tummarna för mig på torsdagmorgon.
 
Ska strax ta mitt pick och pack och traska över till emelie för lite middag. Hur mysigt som helst. Skönt att få komma på lite andra tankar än plugg bara för någon timme eller så, för sedan traskar jag tillbaka hem till mina små böcker och anteckningar....
 
Instagram och fb ÖSER på med bilder från alla möjliga land. I princip alla är utomlands förutom jag känns det som, böööh. Men som jag ska unna mig en resa inom en snar framtid. Tills dess får jag endast längta tillbaka. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0