tisdag

Tröttre än tröttast är jag idag faktiskt, trodde ju att jag var utvilad efter helgen men icke. Kan i och för sig ha att göra med mitt wordfeud-beroende som har återupplivats.... Var i skolan vid 9 imorse och käkade frulle med rebecca, och sedan var det föreläsning 10-12. Efter skolan åkte jag och 3 klassisar ner på stan och käkade lunch på Java. En födelsedagslunch skulle man kunna säga eftersom Jenny fyllde år idag, grattis till dig <3
 
Nu ska jag nog ta en powernap, laga matlådor och försöka plugga lite innan jag ska iväg på hoppträning med min fina ikväll :) Förövrigt gick markarbetet super igår. Det är så roligt att rida när allt känns såhär enkelt och nu är poletten påväg att trilla ner! får hoppas att det fortsätter i samma riktning nu :)
 
En glad liten Anna hihi
 


Kommentarer
Jenny

Tack Annis!!

2014-02-04 @ 20:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0