torsdag

Kom hem från jobbet vid halv 6 snåret och tog då en liten siesta i soffan. Nu sitter jag här med alla böcker, anteckningar, datorn och jaa allt eftersom jag ska plugga lite ikväll var tanken! Renskriver lite anteckningar och läser ur boken så får hoppas att åtminstone lite sätter sig på hjärnan:) Är ju faktiskt bara två veckor kvar till tentan och endast en vecka kvar till talet så lite smånervös är man allt. 
 
Gick jättebra på jobbet, och det var hur lugnt som helst. Inte så konstigt med tanke på att det faktiskt är den fattigaste månaden nu så det kommer nog gå tillbaka till det vanliga snart igen :) Nu ska jag ta och plugga vidare lite så jag slipper sitta hela natten! 
 
En promenad med denna donna var uppskattat  vill jag lova!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0