Torsdag

Snacka om att dagarna bara rinner iväg och vetetusan om jag ens får något vettigt gjort... Idag har jag iallafall fått lite gjort, dock fick caesar vila för jag skulle inte hinna rida efter jobbet. Var helt död imorse då jag tänkte åka ut till stallet men har sovit så kasst inatt så behövde sömn eftersom jag skulle jobba hela dagen. Nu har jag köpt en bok som ska läsas, jag har tvättat ett par maskiner, och nu sitter jag här och pluggar lite smått. Fruktansvärt tråkig bok och inte ett enda ord har fastnat vill jag lova. Får hoppas livet blir bättre imorgon!
 
Imorgon är det också plugg som gäller till stor del, caesar ska trimmas och på kvällen ska jag ut och käka med det vanliga AW-gänget. Så himla roligt och jag längtar verkligen! Det blir middag på kalles, och det är ju typ gävles bästa restaurang enligt mig, prisvärt och fantastisk mat!
 
Midsommar  :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0