fredag

Seminariumet gick väl bra, tyst som en mus i vanlig ordning men överlevde gjorde jag minsann. SJUKT SKÖNT! Nu kan jag iallafall njuta en dag innan jag måste börja sätta trynet i böckerna igen, men som sagt nu ska jag njuta till 100 %. Var ut i stallet direkt efter skolan och trimmade lite på caesar som var heeeelt galen. Drog bocksprång och ja jag vet inte vad han höll på med. Han som nästan aldrig gör något sånt för det är han nog lite för lat för ;) moahah, nää då men han kändes riktigt bra idag. Så kul att faktiskt sitta och trimma en sådan dag när allt bara klaffar, men som sagt finns det lite kvar att jobba på!
 
saknar mina bruna ben, denna utsikt och friheten <3 bästa resan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0