fredag

Nu är det fredag igen och det känns som att det nyss var det när vi var på kenring och hade det trevligt! Försökte iallafall sova ut ordentligt idag för jag har varit helt död hela veckan, men det gick sådär. ALLTID när jag får sova ut går det inte, och när man ska upp i skaplig tid är jag som en zoombie. 
 
Tänkte käka lite brunch strax och hoppa in i duschen men vill se klart real housewives först. Trökigt liv dom verkr leva? Inte alls avis. Ska jobba ett par timmar idag på eftermiddagen och sedan ska jag på bio med mallan och freddan :) Vi ska se wolf of wallstreet. Har haft så mycket i skolan så har inte hunnit gå på den ännu... Ska även försöka ta denna helg till att läsa lite ur en av böckerna som tentan kommer vara på, och vi ska ju även hålla ett tal om 2 veckor.. hjäääälp.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0