fredag

Vi hade en jättemysig kväll igår på heartbreak och jag käkade något som jag aldrig ätit förr, pulled pork. Det var riktigt gott faktiskt så det var ju kul att prova något nytt. Sedan blev det lite vin och drinkar och vips så var allt lite roligare. Det var knappt nå folk ute igår men vi hade det jätteskoj iallafall! Slirade hem för sent och vaknade upp halvt bakis. HATAR känslan när man vaknar dagen efter sådär och bara vill ha dagen överstökad...
 
Vi tog en lunch på stan iallafall och sedan åkte jag ut till stallet och red på caesar i ridhuset och sedan kom även emmie och klippte honom. Han blev så himla fin! Ser till och med ut som en tävlingshäst nu :) Vi klippte hans huvud också och det gick väl bra, eller helt okej för han var bra dryg också. Vi var i stallet ett par timmar och det var så himla mysigt att bara va där och prata och grejja. Skjutsade hem emmie och jag åkte hem och tog ett bad innan jag åkte och handlade. Nu har jag bara försökt läst lite och kikat på film! En perfekt fredag för min del när jag är såhär död....
 
Jag och kusin på bröllop i somras!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0