lördag

Ojoj, vilken lördag det har varit än så länge... Bilen som vägrade starta imorse fick lite hjälp av mammas bil och så åkte jag ut till stallet och red. Var lite folk där som skulle hoppa så då hängde jag på och gjorde det också. Han blev ju klippt igår och det kändes idag kan man ju säga. Så jäkla pigg, för annars brukar ju han vara rätt slö när man rider i ridhuset. Hur pigg som helst iallafall, men han kändes fin och likså på hinder :)
 
Därefter åkte jag till travet där mamma och en vän till henne fick hjälpa mig att byta batteri i bilen, och innan vi förstod hur man fick upp batteriet rann ju tiden iväg lite. Men nu är jag nybadad och sminkad och ska strax traska ner på stan för att äta lite med mamma och malin! :) Pjuuuh.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0