lördag

Hejj hallååå lördag. Äntligen är du här :) Men som vanligt kommer du va över lika snabbt som du kom. Jag vaknade vid 9 och åkte ut till stallet strax därpå. Hade bestämt dejt med emmie så jag kunde få lite hjälp igen och det kan jag lova att det behövdes. Jag och caesar var inte bästisar idag helt enkelt. Emmie hoppade upp och red lite och jäklar så fin han blev. Det är så himla nyttigt att stå på marken och se hur det ska se ut när det är rätt/fel och fick en helt ny syn på hur jag ska försöka komma åt honom så han är där jag vill ha honom eller hur man ska säga. Det ser så enkelt ut när man står på marken men sedan när man sitter upp igen känner man sig som en nybörjare. Men om vi får nöta på såhär ett tag nu så tror jag och hoppas att det kanske kan släppa för båda oss :) Ska försöka tajma in så jag kan få lite hjälp imorgon också hihi. 
 
La mig i badet direkt när jag kom hem och blev kvar där ett tag. Dels för att dammsugning väntar och jag är allmänt otaggad på att städa. Men som sagt, det måste göras! Har slängt i mig lite lunch så nu har jag fått energri så jag borde överleva städningen åtminstone!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0