måndag

Nu har jag precis gjort mig klar för att traska iväg och jobba några timmar. Tog ett långt varmt bad och läste lite inför morgondagens föreläsning där vi även ska ha någon slags redovisning men det ska vi i basgruppen kolla igenom ikväll. En av böckerna är verkligen hur bra som helst och en av dom är helt fuckad. Den är så svårt att förstå där det är typ gammelsvenska och massvis med konstiga ord. Hua, får hoppas att tentan inte är utifrån den boken.. 
 
Tidigare idag var jag även ute i stallet och trimmade på caesar. Tycker faktiskt att vi har kommit in i ett härligt flow nu på senaste tiden. Det är alltid lite tungt att kliva upp på morgonen, klä på sig, ut i kylan och åka ut till stallet, byta om igen till ridkläder, ta in/ta ut i hagen, göra iordning caesar, ut igen och gå till ridhuset. Men när jag går från ridhuset nu senaste veckan har jag gått därifrån med ett leende på läpparna vilket faktiskt är tack vare emmie. Har fått så många bra övningar och knep som jag försöker använda mig av och allt blir bara bättre. Det var längesedan jag kände att det var riktigt kul att sitta och rida runt i ridhuset, men nu är jag motiverad och vi ska fanimig bli bättre än såhär. Tummen upp :)
 
 


Kommentarer
Emmie

Så jobbigt när ni börjar bli så bra, måste komma på nya svårare övningar hela tiden =P

2014-01-27 @ 16:29:43
URL: http://lsgroom.blogg.se
anna

Men lugna sig, vi tar en dag i taget ;) haha!

2014-01-27 @ 17:21:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0