måndag

Jag och rebecca gick ner på stan efter skolan och uträttade lite ärenden vi båda skulle på. Jag måste säga att jag har fått mycket gjort idag och det känns så skönt! Skola, ärenden på stan, betalat räkningar, varit i stallet och sedan varit på affören och handlat. Och allt detta innan klockan var 16 :) Nu i typ en timme har jag legat i badet, haha samma visa varje dag... Älskar att bada och skulle inte kunna klara mig utan badkaret!
 
Emmie hjälpte mig idag igen när jag red och JAG DÖÖÖR va fin han var. Jag minns inte ens senast han kändes såhär bra. Jag kan inte ens uttrycka mig angående hur glad jag är att hon tar sig tid och hjälper mig. Det är så kul att jag känner att det verkligen ger och speciellt efter sån kort tid :) 
 
 


Kommentarer
Emmie

KÖNGLIGT! =D

2014-01-20 @ 19:51:54
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0