Måndag

Idag har det varit pluggdag på hööög nivå. Vi ska besvara två frågor som är luddiga som vanligt, och sedan utgå från massa teorier och bla bla.... Riktigt drygt är det men jag är iallafall nästan klar med första frågan, sedan återstår det en till men tror den är rätt okej att göra. Så jag ska sitta hela kvällen med detta tills paradise börjar, gissa om jag har längtat lite..... Haha det är nästan pinsamt att man är så fast i en dokusåpaserie. 
 
Jag älskar iallafall mina nya dator även om den är lite krånglig nu i början. Men jag tror att vi kommer bli riktigt bra kompisar i slutändan och jag har redan börjat förstå mig på den litegrann faktiskt. Så vi har umgåtts hela dagen och fått en hel del gjort! Efter plugget var det raka spåret hem och byta om och dags för ett träningspass för lotta med caesar. Idag och imorgon är det en kurs och sedan sätter träningarna igång som vanligt nästa vecka. Ska bli skönt att få komma igång igen och få lite rutiner. Tror inte att caesar har tappat så mycket nu under vintern, men det känns som att jag har gjort det faktiskt. Han gick iallafall super idag och vi red mycket bommar och småhinder, det som kan vara lite problematiskt för oss annars. Jag tror att det är mycket som har/kommer släppa nu när jag fått sån bra hjälp av emmie, för han känns faktiskt lite mer harmonisk nu än vad han gjorde förr. Kul när man äntligen känner lite skillnad och att det går framåt och inte rakt bakåt!
 
 


Kommentarer
Emmie

Wohooooo!
Vi har lite trimning kvar å sen äre KUNGLIGT på hög nivå! =)

Svar: Bring it ooon :D
Anna

2014-01-06 @ 19:20:01
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0