onsdag

Idag är en sådan dag då inget är planerat, så SJUKT skönt. Försökte ta en sovmorgon, men det gick sådär. Vaknade ändå i tid så blev ingen vidare sovmorgon för mig, men tanken var skön iallafall. Jag sitter och väntar på ett samtal från tandläkaren just nu, och sedan ska jag nog pallra mig ut till stallet och rida. 
 
Igår var det ju som sagt hoppträning och den gick väl sådär i början men sen på slutet när vi höjde upp lite kändes han jättefin! Det är så kul när man verkligen känner att både han och jag tycker det är roligt att komma igång igen och jag tror och hoppas att detta år kommer bli bra, tränings och tävlingsmässigt :) Jag ska fortsätta trimma på som jag gör nu med det som emmie hjälpt mig med, så tror jag nog att saker och ting faller på plats! 
 
Kanske vääärldens godaste frukt!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0