onsdag

Ännu ett härligt trimmpass gjort och cessekorven kändes fin faktiskt. Dock slår det ändå inte måndagens pass men vi jobbar på ;) hihi. Fick lite sällskap av emmie i ridhuset och det är ju alltid trevligt att få prata av sig lite! Min kära saknade vän madde hörde av sig när jag var i stallet när jag gjorde iordning korven och gissa om jag blev glad. Jag tänkte faktiskt på henne tidigare imorse eftersom den lilla jäkeln ska iväg på utbytestermin i USA och åker om ett par dagar. Så vi pratade ett bra tag och vi bokade in en dejt på lördag, läääängtar!! Det var så himla längesedan vi träffades känns det som, typ i november. Nu när jag tänker efter är det itne så längesedan haha, men det känns som så, bästa maddis <3 
 
Fick även ett samtal om jobb idag, men eftersom jag både pluggar och jobbar på the bodyshop så hinner jag tyvärr inte med mera än så.. Jättesynd för jag blev verkligen superglad när dom ringde så jag får ta det som en komplimang istället :) Mycket bra start på denna dag. Nu ska jag ta och plugga litegrann och lägga mig i badet, så skriver jag lite mer senare kanske! 
 
 
såhääär glad känner jag mig just nu:):)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0