onsdag

Har verkligen haft en sååån rolig dag på jobbet idag med Marina! Även fast det var rätt lugnt har dagen gått riktigt fort och det har verkligen varit så kul :) Det är så roligt att gå till jobbet när man trivs så bra och har grymma arbetskollegor. Hade min första öppning idag också och det gick galant måste jag säga, var sedan själv till 11 tills Marina kom. Gick och handlade lite mat inför kvällen när jag slutade och nu ska jag sätta ner trynet i boken och plugga ca 70 sidor inför imorgon, tjohooo. Det enda jag hinner med att göra är plugga, gå i skolan, jobba, äta, sova och stallet typ. Kanske hinna träffa någon av mina hjärtan om jag har tur men nu på senaste tiden har det varit svårt att hinna med allt jag vill hinna med. Några extra timmar till dygnet kanske vore rättvist?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0