onsdag

Idag var det verkligen inte någon rise and shine-upplevelse när jag vaknade. Trött och jävlig, plugg inför dagens seminarium, och min tanke var att rida innan dess så det blev ju inte av såklart när plugget kom ivägen.Blää, hela dagen är förstörd känner jag. Gillar att ha välplanerade dagar, men det här vart helt och hållet tvärtom.
 
Jag har hunnit med ett litet ärende nu på förmiddagen också, en liten pluggpaus kan man säga. Hämtade en kalender som vi har beställt till mormor som vi brukar göra inför det kommande året. Superfin blev den så hon ska nog bli nöjd! 
 
Nu ska jag fortsätt med det roliga plugget här så får vi väl se om jag överlever seminariumet eller om jag blir grillad levande. Adios amigos
 
malaysia, 2012
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0