söndag

Nu tittar jag in här med lite pluggångest som vanligt när det har med skolan att göra. Ska bli så jädra skönt med sommarlov. För detta lov har inte varit helt plugglöst kan jag säga. Tycker att det är sjukt dåligt eftersom man inte får fullt ut med pengar som man brukar eftersom det är ''lov'' och att man inte går i skolan 100 %. Trodde loven var till för att få samla lite krafter men det är snarare tvärtom, en klump i magen och pluggångest som tynger axlarna lite extra. Men SOM jag längtar till sommarlovet nu....
 
Nu på eftermiddagen har jag och freddan varit på restaurang testebo och käkat lite mat. Så jääädra gott var det. Tog en plankstek och det kan ju ha varit den godaste jag ätit någonsin faktiskt. Dit måste jag gå fler gånger :) Idag var det även ett år sedan jag och freddan träffades första gången och även prick ett år sedan vi hade avskedsfest för brittson som skulle till USA. Helt galet vad tiden går? Den dagen var verkligen både upp och ner... Men det sägs ju att det inte finns något ont som inte har något gott med sig:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0