söndag

herregud vilken härlig helg jag har haft. I fredags var jag ute och åt på bocken med elin och så kom även brittson förbi en sväng, gick hem i skaplig tid och soooov. Igår var jag som sagt i stallet på förmiddagen, och sedan på eftermiddagen åkte jag hem till brittson och lagade lite mat där med ett gäng tjejer och myste. Vi lagade lite kyckling med sweetchili, fetaoströra, sallad, bea och potatisklyftor med sourcream and onion. Huuur gott som helst var det och det var så mysigt att bara sitta och umgås och ha det gött. Sedan hade vi bokat banor på bowlingen så vi åkte dit och spelade en timme. Jag inledde KASST, men sedan slog jag 3 strike på raken och en spare, så jag klättrade mig upp till en stark andraplats! Fick in snitsen på slutet och det var så himla kul. Avslutade med skräckfilm hemma hos malin och det var väl kanske inte det smartaste vi kunde göra...
 
Har försökt att sova ut idag men det gick sådär minsann. Har varit igång några timmar nu och ska strax åka ut till stallet och köra lite galopp på en äng eftersom ridhuset är bokat fram till 14.30 och jag orkar verkligen inte vänta tills dess. Jag som hade gjort en plan till och med vad jag skulle göra idag så jag får helt enkelt försöka mig på det idag ändå, fast utomhus i snöööön.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0