tisdag

Som jag skrev tidigare var jag på föreläsning idag och den var riktigt intressant faktiskt. Det är typ första gången jag verkligen satt och lyssnade och hade fokus hela lektionen. Vi har rent ut sagt haft några kassa lärare under den första terminen och det har verkligen varit under all kritik. Jag förstår verkligen vad folk menar nu med "bra" lärare. Det kändes verkligen som att föreläsningen gick så fort, var nog villig att kunna sitta någon timme till och bara lyssna. Får hoppas att det fortsätter på samma spår resten av terminen, eller iallafall den här kursen :)
 
Gick på stan en sväng med jenny och rebecca efter skolan och fyndade en fin tröja på åhlens för halva reapriset. Så en hunka för en schyst tröja är ju aldrig fel! Ska strax sätta mig i bilen och åka ut till lilla cessan som står i stallet och väntar. Är ju hoppträning som vanligt idag eftersom det är tisdag!
 
Har gått och stört mig på en del den senaste tiden och som tar för mycket av min energi. Att jag ens tar åt mig är ju helt otroligt för det gynnar knappast mig. Något som jag blir fruktansvärt trött på är människor som lägger näsan i blöt och påstår saker och ting som dom inte vet ett skit om. Det gör mig riktigt jävla förbannad, speciellt när dessa patetiska människor inte ens vet vad de talar om och speciellt när det endast handlar om avundsjuka. Så fruktansvärt pinsamt och jag kan rent ut sagt spy på såna som er och jag förstår inte att att ni inte skäms. Gå och skaffa er ett liv eller låt käften vara stängd.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0