Torsdag

Nu har jag landat i soffan äntligen, efter att ha varit i stallet och handlat på hemvägen.
Idag var det ungefär tredje världskriget skulle jag väl säga. I början var caesar fin, men sedan var han typ hjärndö och jag blev irriterad och han blev irritera och ja, det blev kattskit av saken istället. Hade tur som hade emmie vid sidan av som hjälpte mig litegrann och vi fick till det på slutet iallafall :) nu för tiden går jag från ridhuset med en erfarenhet rikare även fast det gått dåligt och man bara är så less men jag känner att jag får ut något av varje pass ändå. Nu ska jag hoppa i badet och koppla av lite sedan är det dags för plugg igeeeen. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0