torsdag

Gårdagens seminarium överlevde jag med nöd och näppe om man säger så. Fy och blä vilken ångest jag hade innan vi började men sedan tycker jag att det rullade på bra! Sedan hade jag världens myskväll som jag uppskattade till 1000. Tänk vad så lite kan göra så mycket :) Avslutade såklart med paradise och som jag längtar till på måndag nu, haha.. Orkar inte att jag är så fast i ett sådant töntigt program.
 
Sitter i skolan just nu och förmodligen tycker alla att jag är jätteduktig som sitter och antecknar här på datorn så fingrarna glöder, men icke sa nicke här sitter jag och bloggar istället moahah. Vi har föreläsning typ hela dagen, så vi får se hur länge jag blir kvar. Ska åka till stallet efter skolan och sedan ska jag träffa flickorna och äta och mysa lite på helt enkelt :) Ska bli så trevligt för det var ett tag sedan jag träffade allihopa samtidigt. 
 
Nu ska jag fortsätta försöka ta in lite fakta här så jag kanske blir något om 2,5 år....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0