torsdag

Idag har jag hunnit med både skola och häst och nu avnjuter jag ett varmt bad och klockan är inte ens halv 4. Helt okej måste jag säga :) Vi har ett examinationsarbete kvar i den här kursen och sedan är det över och en ny kurs väntar bakom hörnet. Vi ska börja med retorik om någon vecka och det känns sådär faktiskt. Verkar vara sjukt jäkla svårt och krävande så vi får väl se hur vi ska klara oss igenom det! Antar att det är såhär det kommer kännas i mer än två år framöver... Men vi ska kriga på! :)
 
Cessan kändes väldigt fin idag med tanke på att han fick vila igår. Det hanns inte riktigt med eftersom plugget faktsikt fick gå i första hand och jag tror det kan göra honom gott ändå efter två dagars hårdkörning. Det känns så himla skönt att vi kommit igång och hoppat lite igen och att tävlingarna snart sätter igång. Har planerat att vi ska starta 140 i början på året inomhus, så utgår vi därifrån. Tycker att det är lite kul att ha planer och kortsiktiga mål. Jag tycker faktiskt inte att det känns helt omöjligt  att ta oss igenom det eftersom han går klockrent nu och avslutade ju faktiskt året med två vinster i 130 :) min lilla bebis <3 Dock kommer jag bli så nervös att jag typ kommer avlida....
 
 
 
 


Kommentarer
Emmie

Ni klarar 140 plätt lätt, kanske inte vinst första gången men efter nångång då jävlar!

2014-01-09 @ 16:40:48
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0