torsdag

 
 
Nu är jag lite halvt människa igen, bara för några timmar. Har precis skickat in hemtentan och det känns så skönt även om jag nog förmodligen inte skrev mitt bästa. Ville bara ha det ur världen och vet inte alls om det var så min lilla fröken ville ha det. Men förhoppningsvis klarar jag den i alla fall vilket gör att första terminen på skolan är avslutad :) Så jäkla skönt. Dock börjar den nya kursen som verkar va en fet jäkel på måndag redan så det blir bara lite vila denna helg för att orka med det kommande plugget. Ska verkligen försöka läsa inför varje lektion och seminarium och va det nu kommer att vara.
 
Men som sagt har det varit en skön dag ändå även fast den varit fullspäckad. Var ju som sagt ute i stallet på förmiddagen och galopperade i snön med cessan. Så himla mysigt! Dock va det rätt kallt men vi höll ut ändå :) och han kändes så himla fin också på träningen i tisdags. Måste bara se till att få lite hjälp av emmie snart igen och hålla igång det så alla pusselbitar faller på plats inför det kommande året :) Så glad att jag får den hjälp jag får och av någon som vet hur lilla mongot kan va.
 
Jobbade i 3,5 timme och sedan var det framför datorn igen och skriva klart. Nu blir det till att kika hur morgondagens seminarium kommer att se ut, därefter är det nog bums i säng..
 
 
Byter gärna min vardag mot detta, typ alla dagar i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0