torsdag

Har haft fullt upp hela dagen känns det som och det märker man när man sätter sig ner... Var i skolan på föreläsning imorse, och sedan gick vi ner och käkade lunch på österns och därefter brummade jag vidare till tandläkaren. Det gick bra må jag säga och när jag var klar där åkte jag ut till stallet och tog in hästarna. Tillbaka till strömsbro styrde kosan sedan för mamma var nämligen barnvakt åt min kusins barn Astrid, 1 år. Haha, guuud vad jag saknar att jobba på dagis nu.. Så himla mysigt var det och hon är ju så himla söt! :) Åkte hem vid halv fem tiden eftersom tvättstugan var så gott som min heeela eftermiddagen och kväll. Så det är vad jag roar mig med.... Inte världens roligaste men man får ju faktiskt lite gjort. Medans jag väntat på tvätten så har jag röjt lite i garderoben och grejat, guldstjärna till moi! Har helt glömt bort att jag måste äta lite middag också så det är vad jag ska göra nu innan det är dags att hämta tvätten.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0