Måndag

Har haft en bra dag på jobbet fram tills att jag skulle stänga. Såklart fuckar jag upp det lite så jag blev alldeles svettig och fick panik så ringde båda mina kollegor men klippor som dom är så löste det sig till slut iallafall trots min panikattack. Haha usch jag är alldeles för lättstressad... Dagen har rullat på rätt bra måste jag säga och det har varit ganska mycket kunder :) gillar verkligen mitt jobb <3 var väldans lugnt sista timmen och som tur var kom Emmie in en sväng och vips så gick tiden så jäkla fort. Tyckte det var väldans kul att hon kom in och höll mig sällskap! :) 

När jag kom hem tog jag en promenad i bollan och hade både Freddan och Malin i lurarna så tiden gick väldigt fort där också. När jag kom hem från prommen så blev det en lång skypedejt med min bästa saknade Brittson som kommer hem i början på augusti!!!!! Ingen e lyckligare än jag :D nu får hon aldrig mer skiljas från mig Heheh..

Vår ängel, vi saknar dig redan <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0