Onsdag

Har jobbat både måndag och tisdag och igår hade jag min första stängning ensam. Det gick bra, svettades som en gris för jag var så nervös. Men annars gick det bra må jag säga, ingen diff och inget krångel! Tror jag kom ihåg att göra allt och jag hoppas att allt blev rätt. Annars hade dom väl kanske ringt vid det här laget kanske ;) 

Klev upp tidigt imorse och tvättade hela 6 st tvättar och sedan tog jag en pw och sprang in på jobbet för att hämta min plånbok jag glömde där igår och sedan köpte jag med mig lite frukost hem. Vid 12 satt jag på Caesars rygg och jag hoppade lite för Lotta eftersom jag inte kunde vara med på träningen igår. Alltid tråkigt att missa träningar men som tur är bor tränaren granne så det är guld värt när det finns tid för lite träning ensam för henne :) det gick jättebra iallafall och han kändes fin, bra genrep inför helgen alltså!  Åker ju till Sundsvall imorgon och blir där till söndag. Är alltid pissväder där så jag hoppas innerligt att det kommer vara fint väder iår!





Kommentarer
Emmie

Va ju kanonväder där förra året men då va ju inte ni där =P

2014-07-02 @ 18:02:30
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0