Fredag

Idag har jag haft en sån himla härlig och rolig dag på jobbet med Emelie! Det har varit lagomt med folk och allt har verkligen rullat på bra. Tror aldrig jag haft en tråkig arbetsdag på shoppen men idag kändes allt så bra! Börjar till och med tro att jag är redo kan vara ensam de där 4 timmarna på söndagar nästan ;) hehehe. Var tvungen att köpa ett par skor innan jag cyklade hem också, har ju spanat på dom ett tag och det kanske ger mig en liten boost för att bli klar med plugget. Nu sitter jag på balkongen och försöker skriva lite och det går väl sådär. Min bästa monkan ringde precis och pratade lite också och sooom jag har sakant henne. Men som sagt, nu ska jag ta tag i detta och jag lär väl spendera min fredag såhär. SKA BLI SÅ JÄDRANS SKÖNT MED SOMMARLOV!!!
 
Tack vare denna hemtenta blir jag tvungen att tacka nej till afternoontea med bästa släkten också, det suger. Hade varit mysigt att träffas allihopa men det får bli en annan dag i sommar. Men på kvällen måste jag vara klar med skolarbetet och då ska jag träffa min vapendragare emelie innan jag sticker iväg på natten till Arlanda :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0