måndag

Idag har jag och min bautaläpp varit i skolan på en riktigt bra föreläsning. Cyklade sedan hem och satte mig på ballen och pluggade lite. Så himla härligt med sol och man glömmer nästan bort hur underbart det är eftersom det inte har varit alltför bra väder senaste dagarna. Men jag får verkligen hoppas att sommaren är på ingång nu och att man kan kasta upp vinterkläderna på vinden... Vilket jag iofs redan har gjort, haha. Orkar liksom inte hämta ner dessa igen. Nu på kvällen var jag ut och longerade caesar och det gick väl sådär må jag säga. Tänker minsann träna och träna för han ska gå som en hund i koppel innan det är färdigt. Nu ska jag ta en dusch och sedan fortsätta lite med plugget om jag har någon energi kvar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0