måndag

Helgen har gått i ett och likaså de senaste dagarna. Men jag har haft en lugn helg som har bestått av jobb på shoppen och även varit funktionär på våra hemmatävlingar, första utomhus för den nya anläggningen! Allt funkade väldigt bra och det är så kul att det faktiskt är min klubbs fina anläggning :) Stolt GPK:are! 
 
Idag har jag jobbat både öppning och stängning. Dagen har gått så himla fort och har haft en sån bra dag på jobbet, love it. Kom hem för någon timme sedan och nu ska jag sätta igång lite serietittande igen! Tänkte åka ut till stallet nu ikväll men Caesar får vila idag eftersom jag har varit på jobbet hela dagen/kvällen men imorgon ska jag pallra mig upp och rida innan hade jag tänkt. Är inte så sugen på att åka ut kl 8 imorgonkväll så det får bli den nödlösningen... När man jobbar såhär önskar jag att jag hade andra intressen istället.
 
DETTA JÄDRA VÄDER... GE MIG SOMMAR!!!!! blir tokig snart. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0