onsdag

Nu tror jag faktiskt att jag skrivit klart min populärvetenskapliga analys, åtminstone nästan. Kan nog finslipa lite på det sista innan det ska skickas in med grunderna är minsann klara. Sen om jag gjort rätt eller skrivit bra är ju en annan femma. Vad jag vet är att jag inte lär få ett bra betyg på den iallafall. Men bara jag blir godkänd på denna blir jag lycklig. 
 
Juste, har ju glömt att säga att jag drar till rhodos på söndag. Känns helt ok att lämna in skoluppgifterna och sedan dra iväg en vecka för lite sol(förhoppningsvis) och bad! Vi ska bo på 4-stjärnigt hotell med all inclusive, 50 m till stranden och grymt fint poolområde. Ska bli uuuunderbart :) Sen är det ju alltid ett hinder när man har en häst som bör ridas typ varje dag. Men som tur är kunde emmie även denna gång rida honom lite medans jag är borta. Det känns verkligen tryggt att lämna honom till henne eftersom hon känner honom utan och innan och jag litar på henne till 110 % :) + att han gillar henne mer än mig, så nemas problemas. Sen är det bara en bonus för mig som får en mjuk, väluppfostrad och välriden häst när jag kommer hem! :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0