Onsdag

Dagarna går och sommaren är på ingång förhoppningsvis! I måndags spenderade jag hela dagen med Emelie. Vi va på stan en sväng och shoppade lite, var upp till Hemlingby en sväng och sedan lagade vi mat innan vi gick på bio! Världsmysig dag <3 

Igår städade jag garderoben en del och sedan åkte jag och Jenny till köpis och kikade lite. Var så längesedan jag var där så det var sköj. Och gissa vem som tappade nycklarna där? Jag såklart. Vi letade hur lönge som helst efter dom och sedan gick vi till spelkassorna och där hade någon snäll själ lämnat dom! TACK, guld värt! Vad har jag gjort för att förtjäna sån dålig karma tro? 

På kvällningen tränade jag Caesar och det gick väl sådär. Känns som att jag är inne i en dålig svacka nu med ridningen och har ingen lust alls att sitta och trimma typ. Får hoppas att det blir bättre för på måndag och tisdag ska jag tävla. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0