onsdag

Har suttit på balkongen i någon timme och läst idag och det var verkligen hur skönt som helst. Dessutom tog jag en välbehövlig sovmorgon efersom jag gick och lade mig alldeles för sent igårkväll. Jag är inne i ett serie-tittande nu igen, ÄNTLIGEN med gott samvete. Alltid har jag haft plugg eller något annat jag måste göra i bakhuvudet som legat och stört men nu kan jag se på hur mycket serier jag vill med gott samvete. Så, jag har gått och väntat på andra säsongen av ''Orange is the new black'' jag vet inte hur länge men äntligen är den här iallafall och nu har jag endast ett avsnitt kvar och det suger. Sån jäkla bra serie och har verkligen totalfastnat för den. Den kan jag starkt rekommendera för den som är ett seriefreak. Nu har jag bänkat mig framför datorn för jag ska anmäla tävlingarna på sundbyholm som öppnar 18.00. Sist var det typ 100 reserver efter 15 min så nu ska jag försöka komma med på en gång utan att bli reserv, så håll tummarna för mig. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0