Onsdag

Men gulliga ni som är inne här varje dag fast uppdateringen är dålig. Har haft fullt upp senaste veckan med både det ena och det andra måste jag säga. Det har varit midsommar, tävlingar och sedan umgänge med nära å kära! Har helt enkelt inte prioriterat min blogg :) My bad!

Idag kickades dagen igång med en springtur med josse, duktiga som vi är. Trötta själar åkte sedan hem till henne och lagade lunch, åt jordgubbar och bara myste! Sedan åkte jag till stallet och longerade och sedan raka spåret hem till duschen och nu sitter jag här, nyduschad och funderar på att ta en powernap. Ikväll är jag hembjuden till Jenny för lite middag och sedan ska vi gå på bio, perfekt onsdag :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0