onsdag

Hej pluggångest. Nu är det bara några dagar kvar innan allt ska in och jag har sån ångest. BU! Vill bara ha detta överstökat men det känns som att jag har kommit en ganska bra bit påväg i den populärvetenskapliga uppgiften och det känns så skönt. Nu är det ''bara'' att skriva en essä som jag inte fattar något av kvar! Tjoho. 
 
Jag klev upp halv 8 och fem minuter senare satt jag i bilen påväg till stallet. Tänkte att jag å cesse skulle köra morgonpasset idag och trimma lite i ridhuset. Det gick bra tycker jag och han kändes fin. Sedan hade Vi en föreläsning idag där vi fick ställa lite frågor osv och det kändes skitbra, gillar verkligen vår lärare. Synd att vi inte kommer ha henne något mer nu för jag känner verkligen att den här kursen har varit otroligt lärorik och faktiskt rolig även om den har varit pain in the ass också. Får hoppas att vi får en lika bra lärare till hösten också :) efter skolan åkte jag och jenny till willys och handlade lite. Fick med mig mycket gottigt hem och jag slängde ihop en sallad nyss till lunch och den var mycket god :) Det är ganska skönt ute så sitter på balkongen och pluggar lite nu och det lär jag väl fortsätta göra hela kvällen antar jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0