söndag

Idag har jag verkligen inte haft någon söndagsångest alls. Klev ju upp tidigt och hann inte ens tänka på att det var söndag. Åkte iväg till falun och var väl framme vid halv 10-10 någon gång. Kikade på 120-klassen och hjälpte till lite på framhoppningen i det härliga vädret. Gick därefter och gjorde iordning caesar eftersom jag startade först i 125. Så himla skönt att starta först och liksom ha det gjort eller vad man ska säga, haha. Gjorde en lagom runda och varken gasade eller snävade speciellt mycket. Höll ett jämt tempo hela rundan och det räckte till en 2 plats! Sedan ställde vi in honom en snabbis och sedan ut igen eftersom det inte var speciellt mycket starter i 130. Startade som nr 6 och det var verkligen perfekt att bara rida fram en liten stund och hoppa några få språng innan det var dags att gå in på banan igen. Det var en a:1a med en lång grundomgång och jag var den enda felfria så vi slapp omhoppning och det blev vinst! Han har verkligen känts super idag och det är så roligt att det bettet jag rider på nu verkar funka bra.
 
När jag kom hem tog jag och freddan en prommis i 50 min innan vi åt lite mat och nu ligger jag i sängen och läser på lite inför föreläsningen imorgon. Hur mycket som helst att läsa så vi får se vad som hinns med idag...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0