Tisdag

Dagen började med en föreläsning i skolan som var måttligt förvirrande. Vi hade lite genomgång inför den sista uppgiften som ska in och den lär nog bli jobbig... Haha som alla andra. Dock tycker jag nog att den som jag håller på med nu är krångligast av dem alla. Efter skolan gick vi till brända med ett gäng ur klassen+läraren. Vissa tog en öl, andra vin, och somliga käkade lunch. Hade verkligen supermysigt :) vi var där ett par timmar innan jag cyklade hem och pluggade en snabbis innan det var dags att åka ut till stallet för lite hoppträning. Det var en rolig träning fram tills sista grejen, att hoppa vatten. Caesar och jag blev lite osams om man säger så. Först hoppade han den och sedan bestämde han sig redan nere i hörnet att den inte skulle hoppas mer. Har ont i mina ben och armar och jag är helt slut, haha. Vet inte hur länge vi höll på innan vi fick över honom. Jag hoppas inte att han börjar nu igen sådär vid hörnen, det orkar jag verkligen inte med. Ska han stå kvar i stallet får han faktiskt sköta sig också. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0