Torsdag

Alltså fy bubblan vad hemsk bion var igår. Nästan så att jag ångrar att jag såg den, så mycket grät jag. Den kändes så realistisk och nära och det var en sån fin film trots att den var så sorglig. Filmen fick mig verkligen att tänka över livet och att man ska vara glad att en själv och nära och kära får vara friska <3

Idag klev jag upp vid 8 och sedan åkte jag ut till josse i hille eftersom vi hade bestämt träningsdejt. Vi tog en springtur och sedan körde vi styrka och jäklar va slut jag var efter. Är fortfarande trött i kroppen, haha. Åkte iallafall ut till stallet vid halv 11 och trimmade korven på ängen. Var inte sånt härligt pass för han var så satans dryg och jobbig. Usch, men på slutet fick vi till en hyfsad avslutning iallafall efter att vi båda var helt sjöblöta. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0