Fredag

Efter min lilla tvättid mitt på morgonen tog jag en promenad med Elin i boulongern och jag var även och kikade på hennes nya lägenhet som håller på och rustas! Jättekul att ha sett den nu innan när allt är utrivet, kan ju bara tänka mig hur fin den kommer bli när allt är klart :) därefter tog jag tag i två av garderoberna och rensade lite. Har två kvar men nu är jag på god väg! Blev några påsar faktiskt så det var väldans skönt. 

Åkte ut till stallet och red en sväng i ridhuset. Hoppade lite småhinder som stod framme och han kändes fin idag faktiskt trots att han endast promenerade igår. Nu på kvällningen har det blivit matlagning och fredagsmys med dipp, grönsaker och såklart ostkrokar till lets dance :)

Nu ska jag skutta i säng för har lite stt göra imorgon!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0