Lördag

Idag har det varit en lugn och skön dag minsann med härligt väder. Dock lite kallare än igår, men så länge det är sol så är jag glad!

Packat ner alla saker inför tävlingen imorgon och har även duschat Caesar idag så han är ren och fin. Dock kommer vi åka rätt sent då det är massvis med starter... Känns lite drygt tycker jag för nu är det andra tävlingen i rad man kommer starta på kvällen typ. Plus att det är i Falun så det är ju lite resväg också :) startar iallafall en 130 imorgon så det ska bli spännande att se om han sköter sig eller inte. Det var där han började med sina dumheter på samma tävling förra året, så det känns ju lite vemodigt. 

Blev lite ändrade planer nu under kvällen så jag och Freddan gick på bio istället. Det blev den nya, svenska filmen "Tommy". Och den var väl sådär skulle jag vilja säga, jag fattade faktiskt inte så mycket så det är ju alltid drygt. Men den var spännande iallafall och det är ju alltid något :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0