måndag

Har haft världens mysigaste och härligaste måndag. Iallafall den bästa måndagen på länge som alltid annars är så fruktansvärt trött. Åkte ut till stallet vid halv 9 eftersom Stefan skulle komma och kolla igenom caesar litegrann. Han fick mycket beröm och så fick han även lite laser. Han hade någon låsning i nacken som också fixades till så det är bara att fortsätta träna på som vanligt :) Jag och mamma tog därefter en liten ridtur i ridhuset efter att Caesar var klar, och det gick väl helt okej. Han känns lite stretig just nu så måste nog be Emmie om lite hjälp snart he he he ;) ... När jag var klar i stallet så brummade jag hem och duschade eftersom jag och jenny hade bestämt möte på stan. Vi kikade runt lite i affärer i väntan på att vi skulle få gå på lägenhetsvisning. Hann bli en del shopping för vår del faktiskt... Blev blandannat en bikini, tröja, datorfodral (HALLELUJAH mina vänner, nu slipper ni reta mig för att jag lindar in datorn i en tröja......), ett litet nyckelskåp och lite annat smått och gott :) Sedan traskade vi iväg för lägenhetsvisning i en suuupermysig lya!
 
Nu däremot är jag hemkommen och började städa skåp i köket (?), istället för att plugga. Allt är liksom såå mycket roligare än att plugga, till och med städa skåp och diska. Men nu är jag klar med det så jag antar att jag måste sätta igång med lite läsning nu innan jag ska börja med lite middag :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0