måndag

Igår var jag ute på lervik heeeela dagen, från halv 10 på morgonen till halv 9 på kvällen, haha helt sjukt men mysigt var det iallafall. Förstår inte riktigt hur de kan lägga 6 (!!) klasser inklusive en lagklass... Inte konstigt att dagen var lång om man säger så. Vår klass startade vid halv 8 och det var kolsvart när vi skulle rida fram och det är väl inte det optimala och jag tycker dessutom synd om hästarna.
 
Var ingen bra dag resultatmässigt heller för caesar cp, och jag var så less igår när jag kom hem så blev ingen bloggning och istället gick jag och la mig direkt faktiskt. Han var hur fin som helst på hinder, men han var dum vid utgången som han brukar vara lite då och då, tjurade och reste sig osv. Fick igenom det och hoppade igenom hela banan efter det och vi slutade på 9 fel. (4 fel för stoppet och 5 tidsfel) Det enda positiva var väl att jag vann över honom denna gång och det är väl ett steg framåt men han ska inte ens tänka tanken på att vara grisig. Jag vet inte riktigt hur många chanser han ska få innan det får vara nog liksom, we will see.
 
Skulle hellre vara i malaysia och turista lite och shoppa.... buuuh, livet suger lite.
(utsikten från kuala lumpur tower)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0