onsdag

Jag har faktiskt haft en riktigt lugn och skön dag idag. Trodde det skulle vara helt tvärtom med tanke på att vi har tal imorgon, men jag är klar och jag känner mig lugn inför morgondagen. Vet ju att jag kommer bli såå nervös imorgon men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Idag har jag hunnit med att gå i skolan, lunchat med freddan, en liten runda på stan, varit i stallet och ridit på skrutten, varit på affären, tagit en pw och nu sitter jag nyduschad i soffan och kikar på efterlyst! Blir lika ledsen varje gång jag tittar på det, helt sjukt vilka jävla idioter det finns rent ut sagt. De borde inte få leva, eller åtminstone inte leva i Sverige. URK! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0