onsdag

Träningen igår var katastrof. Han kom nära på ett rätt stort hinder så han typ skruvade sig över och efter det blev allt bara kaos. Stannade någon gång på en kombination (han brukar aldrig stanna på själva hindret, snarare vid utgången haha..) och han var så jäkla het. Det är så himla svårt med honom för han är inte alls så ''på'' när man är på tävling. Så därför är det så svårt att hitta en balans eftersom han är så annorlunda på träning om man jämför hur han är på tävling. Så den träningen tror jag vi glömmer och lägger bakom oss faktiskt för det är ingen ide att ha det i bagaget. 
 
När jag kom hem var jag allmänt less så jag kikade på den nya serien på 1an om ridsport, nu minns jag inte namnet men det var hur bra som helst. Att få se de mörka sidorna av ridsporten och inte bara det som är bra, får hoppas att de fick höga tittarsiffror så svt fattar att ridsporten är stor och att vi vill se mera. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, plugga liten snabbis för sedan ska jag träffa rebecca på stan och plugga lite till. Har tal imorgon så vill gärna bli klar innan midnatt. Är ju alltid så smart och börjar i sista sekund också, hejja mig.
Och huuur härligt var det inte idag då? eller är kanske man säger. Njöt varje sekund när jag red på ängen idag och galopperade, ÄLSKAR VÅREN <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0