onsdag

Ja då var det onsdag igen och ångestdag. Dagen innan talet liksom, så det är väl vad som kommer att hända och ske idag, PLUGG. Har ju även fått ut våran hemtenta så nog har jag att göra iallafall! Men jag kommer inte kunna vara med på talet imorgon eftersom jag åker till umeå för tävling. Dock vill jag bli klar med talet så fort som möjligt så jag slipper ha det släpandes i helgen eftersom allt ska in på tisdag. Sedan kommer jag nog få plugga en del på hotellet i umeå, typiskt att det var just den här helgen.
 
Var ute och gick med emelie en timme vid 7 snåret och nu ska jag iallafall försöka plugga litegrann och sedan vid lunch ska jag åka ut till stallet för att packa och fixa inför resan imorgon. Allt ska smörjas, packas in i skåp och påsar, så det är en del som ska göras där ute. Men han får nog duschas imorgon innan vi åker skulle jag kunna tro. Tänkte att jag skulle longera lite idag men det är nog bättre att jag rider och trimmar lite!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0