söndag

Nu sitter jag här i min ensamhet i lägenheten och har kollat igenom filmen från idag. Jag kände bara KATASTROF när jag kom ut från banan men det kändes värre än vad det såg ut, så det var ju en rätt härlig lättnad. Man undrar ju faktiskt vad alla tänker på läktaren när det inte riktigt går som man tänkt, det går ju inte att undvika att undra vad andra tycker och tänker. Iallafall kan inte jag låta bli, ganska dumt, jag vet. Men sån e jag :) 
 
Rev som sagt 2 bommar i omhoppningen, insprånget i kombinationen började vi med. Över språnget tappar jag tygeln (??) av någon konstig anledning, har aldrig hänt förut så det var lite spännande med en ny utmaning, att hitta tygeln mitt i en kombination. Iallafall hoppade han super resten av banan trots att jag la honom i skiten någon gång, och sedan på sista distansen ser jag inget avstånd alls så han får gå av jättestort på en oxer vilket kanske inte var optimalt, så den rev vi rätt ordentligt. Ska man riva så ska man ju riva ordentligt tänkte nog caesar och jag såg döden i vitögat. Kort och gott var det nog en helt okej runda, bra jobbat av caesar och mindre bra jobbat av piloten skulle man väl kunna säga. Men är såå glad att han var snäll och fin idag :)
 
Nu ska jag försöka mig på lite plugg men den ger jag nog upp redan nu innan jag öppnat boken för det är ca 400 sidor på engelska. Schyst av lärarn va?
 
Jag och en saknad samueeeel
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0