söndag

Har varit lite dålig på att uppdatera i helgen måste jag erkänna, men nu så är jag nog back on track igen. Kan ju börja med gårdagen, hur den såg ut. Jobbade 10-16 och sedan åkte jag ut till stallet och red! Fick hjälp av emmie igår och det var ju såå guld värt. Han blev så himla fin när hon ridit till honom lite och det är så kul att se från marken när allt släpper. Vad skulle jag göra utan hennes hjälp? ;) hehehe..
 
Därefter åkte jag hem och duschade och sedan var det raka spåret ut till sandviken och freddans föräldrar för vi skulle bli bjudna på middag! Riktigt gött var det och så mysigt :) Bums i säng när vi kom hem och upp imorse vid 9 tiden. Det blev en myshelg för våran del vilket var väldans skönt måste jag säga. Hade kunnat blivit en utgång igår men var nog tur att jag avstod från det eftersom jag borde plugga lite idag också.
 
Klev som sagt upp vid 9 och sedan åkte jag ut till stallet och red caesar i ridhuset, som förövrigt kändes superfin! Får hoppas att vi kan hålla i detta nu :) åtminstone ett tag.. Åkte hem till mamma en snabbis och hämtade lite kläder som jag haft på vinden där. När jag kom hem därifrån tog jag mig ut på en pw och har precis kommit hem från den nu. Hur härligt väder som helst så det är ju dumt att sitta inne och lata sig! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0