Söndag

Kul att typ helgen är över nu liksom... Buhuuu :( Men har iallafall haft en underbar helg, så jag ska inte klaga minsann. Igår jobbade jag 10-16 och sedan åkte jag till stallet och red lite på en dryg caesar, jag var trött och han var dryg=ingen bra kombo. Därefter åkte jag hem och duschade och cyklade sedan till emelie för mellomys och tacos! Hur mysig kväll som helst, dock fel vinnare i mello eftersom ACE var ju helt klart bäst. Kom i säng i skaplig tid ändå och sov uuuut länge imorse. Tog sedan förnuftet tillfånga och gick en timmes pw med emelie i det fina vårvädret. Snacka om att solen gör mig LYCKLIG!!! 
 
Nu ska jag strax åka ut till stallet eftersom jag ska iväg på markarbetesträning ute på klubben och den fina anläggningen. Tränade även där i torsdags, och det gick väl sådär men det var ingen katastrof iallafall! 
 
 
SAKNAR <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0