tisdag

Men hej härliga tisdag. Jag har hunnit med att gå i skolan och föreläsning, tagit en promenad med madde, pratat med sandra i telefonen om allt mellan himmel och jord, och nu sitter jag här i sängen och tänkte plugga lite innan jag ska åka ut till stallet lite senare för hoppträning med cessebejben. 
 
Vi har ju som vanligt tal på torsdagar och kommer även fortsätta med det i nästa kurs också så jag kommer väl bli en riktig talare innan detta är klart. Det är ju kul att tala, men min nervositet är inte att leka med. Den drar ner så himla mycket, jag pratar för fort, får hjärnsläpp och ibland känns det som att hela nacken skakar. Jag hoppas verkligen att det bara blir lättare och lättare att stå där framme vilket jag faktiskt tror också. Så håll en tummis för mig att jag får ihop ett bra tal och att det går bra för mig på torsdag och att jag även pratar SAKTA. 
 
Vi ska smäda någon snubbe vid namn quintilianus eller något sådant, alltså ska vi väcka känslor och typ snacka lite skit om denne herre. Kan bli spännande!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0