Tisdag

Usch hade en fruktansvärd dröm inatt då jag drömde att jag blev underkänd på tentan jag skulle få reda på idag.... Har haft ångest hela morgonen och innan föreläsningen började fick vi våra resultat. And guess what? Jag klarade det!!!!! Så jädra glad blev jag. Det var 38% som failade nu iår och förra året var det hela 60% som failade så vår klass gjorde det bättre! Det var en svår tenta som de va fruktansvärt myxket plugg till, riktigt bred. Så nu kan jag stryka den från min ångestlista och gå vidare, hallelujah. 

Igår hade jag värsta mysdagen också. Pluggade lite lagomt efter att jag ridit på en superfin och mjuk Caesar. Sedan tog jag en promenad med en saknad vän vid namn Samuel! Var jättelängesedan vi sågs så det var kul att ses igen. När jag kom hem käkade jag och Freddan lite middag och sedan hade jag en skypedejt med min fina bästa Brittson <3 hade kunnat prata i 10 timmar men fick iallafall en liten dos som jag klarar mig på ett litet tag nu :D hihi. "So close no matter How far".





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0